Életem projektje

Minden azzal kapcsolatban, amire már régóta készülök.

Témák

Linkblog

Egy álom

2009.08.24. 15:50 - yko

Címkék: álom tévézés

Azt álmodtam, hogy hazaérkezett a gyerek, és az első napján elég nagy volt a felfordulás a házban. Ott volt mindenféle rokon, de nem is ez volt a fő baj, hanem hogy állandóan ott akartak tévézni, ahol én a gyerekkel beszélgettem volna. Kb. 5-6 éves volt a lány álmomban, igazából viszont szeretném, ha ennél hamarabb találkoznánk, mondjuk amikor ő 2-3 éves. No de visszatérve az álomra: megkérdeztem tőle, hogy szereti-e a diavetítést, aztán el is kellett magyarázni, hogy mi az, s végül úgy döntöttünk, hogy majd jól kipróbáljuk. Aztán helyretettem a család tévézős részét, hogy az én gyerekem márpedig nem nézheti (zárójelben: :) ) és nem is kell ilyen kísértésbe vinni, és aki az esti sorozatot akarja nézni, az kereshet is magának valami másik szobát.

Azért remélem, a valóságban jobban fog sikerülni az első este itthon. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anagyprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr971335086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása