Életem projektje

Minden azzal kapcsolatban, amire már régóta készülök.

Témák

Linkblog

Indulás

2009.08.11. 20:41 - yko

Címkék: várakozás

Á, nem, igazából nem innen és nem most indul "a projekt". Nem is emlékszem már pontosan, mikor fogalmazódott meg először a gondolat. Halvány emlékeim szerint már gyerekkoromban is gondoltam rá, persze még a magam egyszerű módján. De úgy igazán, 'felnőttesen' talán 4-5 éve foglalkoztat.

Nem sokszor, talán összesen négyszer beszéltem róla azóta. A számomra tényleg fontos dolgokról valahogy nehezen teszek említést. Talán azért, nehogy lebeszéljenek róla. :)  Egyszer valami ismeretlen vallásos térítő kérdezett terveimről, aztán egy egyetemi tanáromnak mondtam el, mert ő is ezen a téren tevékenykedett. Később, egy késő esti beszélgetés során barátaim is megtudtak annyit, hogy van egy jövőbeli Nagy Projektem, de hogy mi az, még számukra is rejtély. Egyedül E. , régi és ritkán látott barát, tud mindent, bár ő meg talán már elfelejtette, olyan régen volt ez téma köztünk; mindenesetre ő nem fog meglepődni. (Majdnem úgy írtam: ő nem lepődne meg, de most már nem lehet feltételes a megvalósítás.)

És most is nehezen írom le. Talán még nem is. De itt fogom gyűjteni a gondolataimat, amíg valóra nem válik az álom.

A bejegyzés trackback címe:

https://anagyprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr51303593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása